Voorbereiding - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

21 April 2014 | Nederland, Emmeloord

Dit jaar gaat het er dan echt van komen, een vakantie rondreis door west Europa wat al een aantal jaren 'n wens was van Ben.
Al vroeg waren we met de voorbereidingen begonnen wat bestond uit het nalezen van diverse reisboeken en tijdschriften.( wat overigens niet allemaal meekon omdat dan anders het totaal gewicht van de caravan te boven zou gaan).
Ook een bezoek gebracht aan Caravana, de vakantiebeurs in Leeuwarden, wat gepaard ging met het aanschaffen van een caravanmoover.
De auto kreeg 'n grote beurt evenals de caravan en de bootreis van St.Nazaire (fr) naar Gijon (Sp) werd besproken.
Toen ook de lijst met belangrijke papieren,verzekeringen, gereedschappen en verdere benodigdheden samen gesteld waren, kunnen we nadat ook onze poes Lola goed verzorgd zal worden door Yassine met een gerust hart vertrekken.

• 16 April 2014 - 17:14

De Buurtjes Van 3:

Eindelijk, eindelijk, twee maanden rust in de buurt wat een genot, geniet van de verdere voorbereiding
    en als jullie dan eindelijk gaan GENIET ER DAN OOK GOED VAN,en kom gezond weer thuis met een schat aan prachtige ervaringen en belevenissen.

liefs Henk en Annelies.

• 12 Mei 2014 - 07:04

Bert En Aly:

oh, het blijkt maar weer: alle begin is moeilijk! Alhoewel dat strand wel aanlokkelijk klinkt....