De bootreis, - Reisverslag uit Cudillero, Spanje van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu De bootreis, - Reisverslag uit Cudillero, Spanje van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

De bootreis,

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

09 Mei 2014 | Spanje, Cudillero

Woensdag 7-5-2014 om 19:00 uur vertrekt de boot van St.Nazaire (Fr) naar Gijon (Sp). Bij de boot aangekomen begonnen de beide heren die de boarding regelden met elkaar te discussiëren waar iedere caravanner de pest aan heeft, overkwam ons weer. We moesten achteruit en schuin omhoog (waardoor je uiteraard niets meer zag) de boot op rijden waarmee de wurgneigingen naar beide heren alleen maar toenam en dit pas afzakte nadat Ben bij het eten een aantal biertjes genuttigd had.Het eten en de 4 persoons hut voor ons beiden was prima, alleen ‘s nachts hebben we geen oog dicht gedaan i.v.m. het kraken en schuren van allerlei plastic delen die begonnen te trillen en bewegen. Maar het was wel ’n leuk avontuur waarbij we ook veel dolfijnen hebben gezien. De volgende ochtend na ’n heerlijke douche en ontbijt vervolgden we onze reis naar de camping in Cudillero in Spanje waar de zon op ons brandde en dat op een super mooie camping. Het stadje zelf heeft de mooiste haven van Asturië.

• 09 Mei 2014 - 12:58

Ilonka:

Hallo Familie, het was dus een heel avontuur!
    Gelukkig zijn jullie nu aangekomen en kan het relaxen beginnen. Lekker met een kannetje sangria en wat tapas op een terrasje over de haven uitkijken lijkt me een goed idee. Geniet ervan! x-i

• 09 Mei 2014 - 13:00

Martje Loman:

Halle avonturiers,

Zo maak je van alles mee onderweg, het klinkt allemaal spannend en zal ook geweest zijn, maar blijf vooral genieten en vertel later de details. Met veel belangstelling blijven we volgen.
    Liefs Piet en Martje

• 09 Mei 2014 - 18:05

Marleen:

Wat een avontuur zo'n bootreis! En dolfijnen! Wel een foto van genomen toch? Veel plezier in Spanje! En leuk om jullie reis zo te volgen! liefs ons!

• 10 Mei 2014 - 16:12

Henk En Annelies:

Hallo buurtjes
    Fantastisch om jullie zo te volgen in gedachten zagen wij ben al op de boot over de rooie gaan, gelukkig eenpaar biertjes en het gekraak en natuurlijk de dolfijnen maakten alles weer goed.
    Een liefde volle groet uit het o zo koude emmeloord.
    Henk en ánnelies.

• 11 Mei 2014 - 18:40

Natasja:

Cudillero ziet er heel mooi uit. Zou het advies van Ilonka maar volgen - met tapas en een drankje in de zon!

• 12 Mei 2014 - 07:08

Bert En Aly:

mooi beschreven die achterwaartse rit de boot op! We horen Ben tandenknarsen en Cobie: rustig nou zeggen! Alles tot nu toe overleeft en die brandende zon, oh, wat kunnen wij er naar verlangen. Het plenst hier al meer dan 3 dagen, jullie zijn net op tijd vertrokken. Geniet van alles en proost op een mooie reis! lfs.

• 12 Mei 2014 - 20:18

Ben En Cobie Reuvers:

Leuk dat jullie ons volgen en natuurlijk jullie reacties, tot de volgende blog.