Sanitago de Compostella - Reisverslag uit Monterroso, Spanje van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Sanitago de Compostella - Reisverslag uit Monterroso, Spanje van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Sanitago de Compostella

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

12 Mei 2014 | Spanje, Monterroso

In eerste instansie zouden we vandaag 12 mei weer verder trekken en in Portugal aankomen. Maar omdat we maar zo'n 80 km van Santiago de Compostella zaten hebben we besloten daar toch heen te gaan, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Het was een goede beslissing want als je al die pelgrims ziet dan verdienen die veel respect. Er naar toe kwamen we er tientallen tegen, zowel vrouwen als mannen, zwaar bepakt en goed de pas erin. In die hitte berg op en af, langs autobanen en secundaire wegen. Aangekomen bij de kathedraal is er 's morgens een mis die vol zit met pelgrims. Verder heeft Santiago een schitterend centrum met veel terrasjes en leuke winkels waar we ons de rest van de dag goed vermaakt hebben. Blij dat we er heen zijn geweest, een mooie ervaring die je niet zo snel weer vergeet.

• 14 Mei 2014 - 22:16

Marleen:

Wat mooi dat jullie dat mee hebben mogen maken! Hebben jullie ook mooi weer?
    Leuk om jullie verslagen zo te lezen, kunnen we jullie mooi volgen!

• 15 Mei 2014 - 12:44

Ben En Cobie Reuvers:

Wij vinden het ook heel leuk dat jullie ons volgen, en ja het was gisteren ruim 30 gr.

• 15 Mei 2014 - 21:46

Rene:

Dus die kunnen jullie ook weer van de lijst afstrepen.
    Veel plezier!!