Chaves Portugal. - Reisverslag uit Chaves, Portugal van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Chaves Portugal. - Reisverslag uit Chaves, Portugal van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Chaves Portugal.

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

14 Mei 2014 | Portugal, Chaves

Toen we gisterenmorgen wakker werden en gingen douchen waren de autoruiten bevroren en was het 0 graden buiten en binnen 4. Het was jammer dat we de schaatsen niet mee hadden anders konden we voordat we vertrokken eerst nog een aantal rondjes op het zwembad draaien (jammer) We rijden vandaag naar de Portugese grens en willen daar bij de douane ons kenteken van de auto koppelen aan onze credit kaart zodat we ongehinderd Portugal door kunnen trekken wat aangeraden was door de ANWB. Maar helaas geen douane en daardoor aangewezen enkel op de credit kaart wat ook niet altijd kan, dus kijken we wel hoe we dit oplossen. Maar van meerdere vakantiegangers krijg je te horen dat de Portugezen de toeristen weg willen hebben, inplaats van ze te profiteren. Het positieve van de dag was de temperatuur toen we op de camping in Chaves aankwamen. Onze Braziliaantjes zullen er jaloers van worden, tegen de 30 graden. Ook vandaag weer zo warm. We zijn wel in Chaves wezen kijken wat een mooi oud centrum heeft. Hebben het plan om morgen (15 mei) verder te trekken naar ’n natuurpark waar het mooi wandelen is en daar enkele dagen te blijven.

• 14 Mei 2014 - 22:19

Marleen:

Geniet ervan! Straks in de bush bush Ben z'n verjaardag vieren! Hoe mooi wil je het hebben!

• 14 Mei 2014 - 22:27

Henri En Greet:

Hallo Samen
    Zoals we lezen hebben jullie al hele mooie ervaringen opgedaan,maar oke jullie beginnen pas met z,n geweldige reis Ben naar Groningen geweest de arm zag er prima uit denk dat het met 2 weken dicht is gr en geniet er samen van
    Henri Greet

• 15 Mei 2014 - 08:30

Bert En Aly:

jullie maken niet alleen de Braziliaantjes jaloers! 30 graden! Gelukkig wordt het hier het weekend ook beter. Het klinkt allemaal heel lekker relaxt, wat heerlijk! liefs vanuit Emmeloord waar het nu 9 graden is..... (half 9 's ochtends). De berenmuts is toch wel meegekomen voor de onverwachte 0 of minder graden momentjes???

• 15 Mei 2014 - 20:23

Ilonka:

Hallo Familie,
    klinkt goed allemaal! En jullie hadden de lange onderbroek toch vast wel ingepakt voor die koude nachten? Gelukkig konden jullie later op de dag weer een beetje opwarmen.
    Hier na een aantal dagen herfst eindelijk weer wat betere vooruitzichten voor komend weekend. Kunnen wij misschien ook met een lekker drankje op het terras zitten.
    x-i

• 16 Mei 2014 - 01:08

Natasja:

De Braziliaantjes zijn niet zo gauw jaloers te krijgen hoor. Bijna winter hier en nog steeds een zonnige bijna 30 graden! Santiago de Compostela zag er mooi uit. Nu weer jullie Portugees een beetje oefenen! Dat moet een makkie zijn :-)!