Lourical (Pombal) - Reisverslag uit Pombal, Portugal van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Lourical (Pombal) - Reisverslag uit Pombal, Portugal van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Lourical (Pombal)

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

28 Mei 2014 | Portugal, Pombal

Di 27 mei naar camping O Tamanco gereden een stuk zuiderlijker Portugal in, halverwege Porto–Lissabon. Dit was een mooie camping waar allemaal kippetjes los rondliepen, ganzen met 9 jongen en witte duiven. Ook hadden we ‘s nachts een loge omdat er dan een zwarte poes op de stoel lag te slapen.Dit is ons uitzicht de komende dagen.

• 28 Mei 2014 - 15:21

Bert En Alyu:

dat uitzicht is wel geweldig hoor!
    De luchten lijken trouwens wel Nederland, het plenst hier ook al een aantal dagen. Maar na regen komt.... juist.
    Fijn om af en toe te horen waar jullie verblijven, hebben we toch nog afstandscontact.
    liefs van Bert en Aly

• 02 Juni 2014 - 21:31

Anneke En Geert:

Hallo Ben en Coby,

Hier dan eindelijk een berichtje helemaal uit de west. Vermaken jullie je nog een beetje? of al heimwee naar het vlakke uitgestrekte land (DE POLDER). Zo te zien hebben jullie al heel veel mooie dingen gezien. Het weer is dat mooi? hier is het op het ogenblik goed weer, zaterdag naar Urk geweest visserijdag mooi weer en leuk druk nog op een boot mee geweest.Verder gaat het hier zo zijn gangetje, nog een paar mnd en dan hoor ik ook bij de groep.Van het Voorhuis hebben wij nog niets besproken doen we wel als jullie terug zijn.

Groetjes en veel liefs Anneke Geert

• 02 Juni 2014 - 23:56

Ben En Cobie Reuvers:

Nou we vermaken ons nog prima, mooi weer en wat een prachtig land.
    We hebben nu (2 juni) onze laatste stop in Portugal en daarna gaan we Spanje in.
    Liefs voor onze lezers.