Salamanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Salamanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Salamanca

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

11 Juni 2014 | Spanje, Salamanca

vr 5-6. Vandaag aangekomen in Salamanca op camping Ruta de la Plata. Mooie plek onder de bomen en een leuke belg als buurman waar we heel wat mee afgelachen hebben. Bij zijn bezoek aan Salamanca was hij verdwaald en is toen door de politie naar de camping gebracht. Dit had alles te maken omdat hij de coördinaten op zijn Tom Tom niet kon vinden, en dit volgens hem ook niet kon. Twee minuten later kon dit dus wel, dankbaarheid ten top. Zelf zijn we met de bus geweest en hebben met bewondering door de stad gewandeld en heel veel gezien. Twee enorme Kathedralen en een gigantisch plein. (Playa Mayor) Daarnaast nog vele andere kerken en gebouwen. Dit alles is niet te beschrijven, zo mooi. Zoiets moet je zelf gaan zien wat Natas en Sander al gedaan hebben, en we van hen ook deze tip hebben gekregen.

• 12 Juni 2014 - 08:52

Aly:

dag lieverds,
    wat heerlijk, alles wat jullie beleven. En hilarisch zo'n Belg, doet me denken aan de Franse camping waar 3 belgen naast ons neerstreken zonder luchtpomp. Bliezen met de mond de luchtbedden op. Na ca 5 min hebben wij ze toen uit hun lijden verlost...
    Fijn al die mooie indrukken, en idd: Portugal is een prachtig land al hebben we alleen de kuststreken gezien. Goede aanbeveling.
    En nu Espana... al even geoefend op wat Spaanse woordjes? Geniet heerlijk verder samen.
    liefs Aly (en Bert)

• 12 Juni 2014 - 21:48

Ben En Cobie Reuvers:

Na de Portugese woordjes is het inderdaad erg wennen, soms antwoord ik in 3 talen, en als ze het dan nog niet verstaan...met handen en voeten kom je ook heel ver.
    Het moeilijkste is de bereidheid, dan gaan ze in het Spaans of Portugees een heel verhaal houden en uitleggen hoe je moet lopen of rijden...maar na 2 zinnen zijn wij helemaal de 'weg kwijt' en doen we maar gewoon alsof we het verstaan. Liefs

• 15 Juni 2014 - 17:00

Natasja:

Op het grote plein van Salamanca met een drankje en wat tapas.... gaat weinig boven!

• 19 Juni 2014 - 15:25

Ben En Cobie Reuvers:

Ja wat leuk en lekker die tapas, op elk moment van de dag, we zullen het straks gaan missen.