Zonhoven. België - Reisverslag uit Zonhoven, België van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Zonhoven. België - Reisverslag uit Zonhoven, België van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Zonhoven. België

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

27 Juni 2014 | België, Zonhoven

Do. 26 Vandaag na 250 km. aangekomen in Zonhoven (België) op camping Holsteenbron. Deze ligt in een prachtig natuurgebied midden in een bos en omgeven door heidevelden en een visvijver. Omdat dit onze laatste camping is (nr 18) gaan we wandelen, lezen, vissen en nagenieten van de mooie reis die we gemaakt hebben. (Details volgen later) Vanavond moet België spelen en gaan we in onze oranje shirts even naar de bar om te kijken. Uiteraard ook om ’n biertje te laten tappen. We hebben immers nog steeds vakantie. Aangekomen in de campingbar was deze goed gevuld met hyper Belgen. Een leuke bijkomstigheid was omdat België speelde, er elk half uur een gratis pintje werd aangeboden van de brouwer. Ook voor elk doelpunt kwamen ze weer langs. Al met al een gezellige avond.
De volgende dag een mooie wandeling gemaakt tussen heidevelden en vennen. Omdat het ’s avonds begon te regenen en ook voor de zaterdag regen voorspeld werd, hebben we besloten om de vakantie te beeindigen en zaterdag naar huis te rijden.

• 28 Juni 2014 - 07:08

Bert :

Hoi Coby en Ben,

Jullie laatste vakantiedag dus vandaag. Goed te lezen dat jullie een mooie reis hebben gemaakt.
    Het verdere goede nieuws is dat als jullie bij ons - bij dezen uitgenodigd - een voetbalwedstrijd van Nederland komen kijken, jullie ELK KWARTIER een pint krijgen aangeboden !!

Goede thuisreis!

Bert

• 30 Juni 2014 - 19:33

Ben En Cobie Reuvers:

Oké die staat, zet maar vast koud!