Nouan-Le-Fuzellier - Reisverslag uit Nouan-le-Fuzelier, Frankrijk van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Nouan-Le-Fuzellier - Reisverslag uit Nouan-le-Fuzelier, Frankrijk van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Nouan-Le-Fuzellier

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

26 Juni 2014 | Frankrijk, Nouan-le-Fuzelier

Na 5 dagen maar weer verder gereden richting Vierzon, en na 345 km aangekomen op camping La Grande Solonge even voorbij Salbris. Onderweg werd het alsmaar heter in de auto en dachten we dat de airco het niet aankon, totdat we zagen dat deze uitgeschakeld was , waarschijnlijk doordat er per ongeluk op de knop is gedrukt bij het opzetten van een cd. De tempratuur daalde gelijk naar de 21 graden dus erg aangenaam. Het was een mooie camping met ’n pracht plek. Ook een visvijver was aanwezig, alhoewel daar niets van gekomen is. (i.v.m. spannend boek Stieg Larsson). Ook nog 2 wandelingen gemaakt maar die waren door het veel lopen over asfalt minder leuk. Zijn er 3 nachten gebleven om uit te rusten en lekker te lezen.

• 27 Juni 2014 - 02:15

Natasja: