Boiry-Notre- Dame. - Reisverslag uit Boiry-Notre-Dame, Frankrijk van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Boiry-Notre- Dame. - Reisverslag uit Boiry-Notre-Dame, Frankrijk van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Boiry-Notre- Dame.

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

26 Juni 2014 | Frankrijk, Boiry-Notre-Dame

Vandaag Wo 25-6 vertrokken over Parijs via de Peripherique, wat erg leuk is om te rijden, richting Arras naar een camping in Peronne. Daar aangekomen stond er een file van zeker 8 caravans om toegelaten te worden op de camping waar men stijf tegen elkaar aan stond. We keken elkaar eens aan en dachten willen we dit? Dus niet. Caravan gedraaid en verder gereden naar camping Le Paille Haute in Boiry Notre Dame. Dit was wel een stuk beter maar niet om nou te zeggen, hier wil ik nog 2 nachtjes staan. Wel heerlijk gegeten in het restaurant. Dus gaan we morgen naar ’n camping bij Hasselt in Belgie,ook even wat biertjes inslaan nartuurlijk.

• 27 Juni 2014 - 02:16

Natasja:

En mosselen met friet eten hoop ik?

• 27 Juni 2014 - 13:47

Marleen:

Jullie komen al mooi weer dichter in de buurt, richting NL.
    We zien weer naar jullie uit hoor! Fijne dagen nog en tot gauw!

gr Marleen

• 27 Juni 2014 - 21:44

Ben En Cobie Reuvers:

@ Natasja, nee geen mosselen, wel lekkere biertjes.

@ Marleen, ja dat duurt nu niet lang meer.

Liefs.

• 28 Juni 2014 - 11:02

Ilonka:

Haha, sinds wanneer is de periferique favoriet?!
    Geniet nog maar even van de laatste dagen, enne....
    als jullie toch biertjes in gaan slaan: die lusten wij ook wel!
    (sorry dat het zo lang duurde voordat wij reageerden, de site viel deze week telkens weg!)