Veilig weer thuis. - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Veilig weer thuis. - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Veilig weer thuis.

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

30 Juni 2014 | Nederland, Emmeloord

Zaterdag 28-6 weer thuis gekomen waar we een uitbundig ontvangst van de buurtjes kregen. Terug denkend aan deze mooie reis is het allemaal zeer de moeite waard geweest. De bootreis was heel bijzonder. Portugal, is een land om zeker nog eens naar toe te gaan. Spanje hadden we wel iets meer van willen zien, maar wat we gezien hebben was prachtig. Blijkt dat je toch weer tijd te kort komt. Frankrijk en België zijn we doorheen gereden om eens lekker te lezen en niets te ondernemen, behalve af en toe een wandeling.
Ook willen we iedereen bedanken die ons gevolgd hebben en al de lieve reacties die we hebben ontvangen. Juist door deze berichtjes voelt het of je dicht bij huis bent. Heel erg leuk.
Misschien ook wel leuk zijn de details tussendoor. Zo hebben we 6087 km gereden en hadden daarvoor nodig, 635 liter benzine. Dit resulteerde dus in een verbruik van 1 : 9,6 wat ik zelf niet slecht vond. Ook heeft men gelachen over de aanschaf van de accuboormachien, maar toch waren het 176 handelingen om de pootjes onder de caravan naar beneden of naar boven te draaien. Besparing ’n lamme arm en een bezoek aan de fysiotherapeut. Verdere verhalen vertellen we wel, wanneer we elkaar weer ontmoeten.

• 30 Juni 2014 - 20:33

Marleen:

Welkom terug!
    Het was ook errug leuk om jullie te volgen! Ben benieuwd naar je vele foto's en meerdere verhalen.! Groetjes marleen

• 30 Juni 2014 - 20:39

Ilonka:

We zijn heel benieuwd naar alle verhalen!
    (Hebben jullie ook iets anders gedaan dan lekker eten en drinken? ;)
    We zien elkaar gauw!
    Liefs,
    i

• 30 Juni 2014 - 22:09

Aly:

Fijn dat jullie weer gezond en heelhuids thuis zijn! Jongens, wat zijn die 2 maanden voorbij gevlogen!
    We zijn benieuwd naar mooie, leuke, grappige en spannende verhalen.
    liefs Aly

• 30 Juni 2014 - 23:48

Geert En Anneke:

hallo lieverds,
    fijn dat jullie weer gezond en wel thuis gekomen zijn en dat jullie zo'n leuke thuiskomst hadden dat doet een mens toch goed he!
    We hopen de verhalen allemaal te horen en samen met jullie na genieten van jullie prachtige reis.lfs van ons .

• 01 Juli 2014 - 12:01

Martje Loman:

Hoi Hoi, goed om te horen dat jullie het zo geweldig naar jullie zin hebben gehad en nu gezond en wel weer thuis zijn. De verhalen over alles horen we graag een keer, geniet nog heel lang na.
    Liefs van Piet en Martje