Het vertrek, - Reisverslag uit Pornichet, Frankrijk van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Het vertrek, - Reisverslag uit Pornichet, Frankrijk van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Het vertrek,

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

09 Mei 2014 | Frankrijk, Pornichet

Zaterdagmorgen 3-5-2014 om 11:00 uur vertrokken we voor onze vakantie en om 11:01 stonden we al weer stil omdat onze buurvrouw (die ons uitzwaaide) zo'n harde schreew gaf die je dwars door de geluids barrierre heen hoorde. Wat was er gebeurd? Wel er zat nog een losse kogel in de koppeling waar je de caravan om de kogel van de trekhaak hing die er tegen diefstal er in gezet was.Dus zakte de caravan van de auto op de grond, maar er was gelukkig niets stuk of beschadigd. Na 1100 KM en 3 campings, kwamen we maandagmiddag aan, 12km van de Ferryboot in St.Nazaire (Zuid Bretagne) en konden we onze eerste strand wandeling maken met volop zon.

• 09 Mei 2014 - 13:00

Ilonka:

hahaha, een goed begin is het halve werk!

• 09 Mei 2014 - 18:03

Marleen:

Geweldig! Tussen de grote vrachtwagens! Fijn dat de reis goed gaat en je al lekker van het strand en de zon heb kunnen genieten.