Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Burgos

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

11 Juni 2014 | Spanje, Burgos

Hierna zijn we naar Burgos gereden, de camping Fuetes Blancas leek wel een caravanstalling en dit benauwde Ben zo dat hij er zo snel mogelijk weer vandoor wilde. Je moest de zijspiegels van de auto halen anders zat je vast aan de buurman.We zijn toch maar een nacht gebleven, want Burgos is ook weer zo'n mooie stad, dus ook daar heel veel gezien. Voor het eerst tapas gegeten met sangria, overheerlijk. Wat ook een goede investering is geweest zijn de mover om de caravan op de plek te zetten en de accu boormachine voor het uitdraaien van de pootjes. Alles gaat nu fluitend met een hand in de zak.

• 11 Juni 2014 - 23:33

H Reuvers:

Hallo samen
    Jullie reisverslagen zijn mooi om te lezen.wat mij opviel is dat de inverstering in mover,
    En accu boormachine een goede investering was maar dan heb je de electricefiets nog niet gebrobeerd maar dat komt ook nog wel
    Groetjes en nog fijne dagen
    Henri greet

• 12 Juni 2014 - 08:53

Aly:

hoi jongelui, prachtig die foto van Ben die de caravan movet!

• 12 Juni 2014 - 21:39

Ben En Cobie Reuvers:

De elektrische fietsen wachten we nog even mee.

En ja Ben met de mover, hij is er helemaal gelukkig mee, nou ja ik ook hoor.