Orthez (Fr) - Reisverslag uit Orthez, Frankrijk van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu Orthez (Fr) - Reisverslag uit Orthez, Frankrijk van Ben en Cobie Reuvers - WaarBenJij.nu

Orthez (Fr)

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Ben en Cobie

18 Juni 2014 | Frankrijk, Orthez

Zo. 15-6. Aangekomen op een municipal camping De La Source in het plaatsje Orthez. We hadden hier een paar uitstapjes in gedachte o.a.wandelingen in de Pyreneeën, maar dat bleek achteraf i.v.m. de afstand toch geen goede keus. Nog wel het plaatsje door gewandeld naar een oude Romaanse brug, en ’n leuke rondwandeling om het plaatselijke meer gelopen. Het was erg warm beide dagen dat we er waren. Blij dat we onder een grote boom stonden. Op deze camping stonden bij het begin drie grote caravans (tandemassers) waar een hele fam. woonde, die erg dominant waren door b.v. de douche op slot te draaien om deze voor zichzelf te reserveren, maar bedreigend was het niet. Zelf hebben we het al eens eerder meegemaakt dat er een bruiloft gevierd werd op de camping door een zigeuner fam. en dat er één vrouw was, die voor iedereen de was deed en dus voor de wasmachines ging zitten met allemaal tassen en kratten vol wasgoed tot alles klaar was. Daarna waren de camping gasten weer aan de beurt.

• 19 Juni 2014 - 11:25

Henk En Annelies:

Hoera we komen dichterbij nog even dan kan er weer geknuffelt worden, goede reis verder en groetjes vanafde zonnige moesel.

De gasten van 3

• 19 Juni 2014 - 15:10

Ben En Cobie Reuvers:

Nou daar zitten nog wel wat kilometers tussen, wanneer zijn jullie weer thuis?
    En de andere volgers zullen zich inmiddels wel afvragen, wat wij toch allemaal met onze buren doen.
    Jullie ook nog een fijne tijd.

• 20 Juni 2014 - 16:26

Aly:

ha, ha, ik ziet het al voor me.
    Jullie met samengeknepen billen en plassen in de aardappelpan! (of achter de bosjes)
    Hopelijk valt het nog mee, en kun je tijdig je behoefte doen....
    Hier alles in ORANJE sferen, al ben ik zelf niet zo'n voetbalfan, helemaal niks lukt echt niet. Voordeel voor de buxussen die nu bijna geknipt zijn. Bij een doelpunt kijk ik even de herhaling!
    Krijgen jullie nog wat ORANJES mee, of is men in la France wat gematigder?
    Dat mooie weer lokt wel, na de regen en lage temperatuur van gisteren, dus blijf lekker genieten samen.

liefs, ook namens Bert, Aly

• 21 Juni 2014 - 11:11

Geert En Anneke:

jullie zullen inmiddels al wel heel wat gezien hebben en zo'n aso Fam opzouten met die lui. Ga gewoon zelf af en toe voor de douche koffie zitten drinken ha ha. Wat lekker dat jullie van dat mooie weer hebben ,stuur even wat deze kant op wij zitten met de kachel aan in de caravan het is koud. He lieverds geniet nog lekker van jullie vakantie . Dikke kus van ons

• 21 Juni 2014 - 11:27

Geert En Anneke:

och lieverds bedankt het zonnetje breekt door , we weten wel dat jullie van ons houden xxx

• 24 Juni 2014 - 21:00

Ben En Cobie Reuvers:

Anneke en Geert, graag gedaan xxx